yes!!!

yes yes yes!!! I dag kommer Henrik hem, han har varit hos sin pappa hela helgen och hjälpt honom med att lägga nytt tak. Så i kväll blire mys mys!

Nu ska vi strax åka i väg på barn kalas, sen hem igen och göra lite mat, det blir fläskfile och potatisgratäng.

I morgon bär det av till BM igen för att försöka fastställa om lillfisen har lagt sig neråt med huvudet nu.

Jag är så otroligt chockad över att jag fortfarande mår så bra, den här graviditeten har jag riktigt kunna njuta, och jag njuter fortfarande, känns nästan sorgligt att inte va gravid snart, hihi. nerå men det ska bli sååå mysigt att få träffa honom snart. Kanske man ska ta och börja fundera på att packa bb väskan, kan va skönt att ha det gjort,  sen ska jag ta och bädda i ordning han spjälsäng och fixa och dona lite.

se u later

Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

underbart gumman..

vilken glädje att du fått må så bra.. konstigt att det kan vara så olika mellan olika graviditeter.. nästan så jag blir sugen med,hihi..



RKAM

Datum: 2009-09-14, Tid: 08:14:15
Bloggadress: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0