bullar

OOOO va vi försov oss i morse, vaknade kl 08.15 och barnen ska va i skolan kl 09.00 och jag och Alva på öppnaförskolan kl 09, men vi hann!!

Nu har jag presis lagt Alva och själv fått i mig en räksallad till lunch, och nu väntar jag på min vän I som ska komma hit och hjälpa mig att baka bullar.

I kväll så blir det mys med familjen och i morgon ska vi på fotboll i vendel, Rasmus lag har pooö spel, så det innebär 3 matcher för dom, jag tror att vi åker dit hela familjen, lite beroende på väder och hur jag mår i kroppen. Sen e väl målet att Rasmus ska kunna flytta in i sitt nya rum i helgen me, e sååå trött på byggdamm och verktyg överallt nu, så det ska bli riktigt skönt att kunna få ordning snart.

nej nu ska jag börja med bullarna......
kram

Kommentarer

Postat av: vicke

det var bar jobbat att ni han, jag hoppas att du får en trevlig helg nu

Datum: 2009-10-02, Tid: 17:39:15
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen
Postat av: susanne

Ja det är så stressande att försova sig hela jag blir stressad hela dagen. MMM vad gott med nybakade bullar. Hoppas Rasmus och dom vinner du får önska lycka till är det första matchen....

kram susanne

Datum: 2009-10-03, Tid: 09:32:09
Bloggadress: http://susanne-karlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0