Ikea och babygyms jakt

Måste sätta mig ner här en stund innan jag ska skura golven, måste samla kraft till det bara eller rättare sagt lust..men jag kan lova att det e ett måste, och det e bra att passa på medans alla barnen sussar sött.

I dag va jag och alla barnen in till ikea, eller ja nästan alla, ida va hemma hos en kompis, men alla andra följde me, henrik va hemma och snickrade lite på huset.
Det gick faktist jätte bra, Emil och Rasmus ville va i lekrummet så det vart bara Alva och Mio som fick gå och handla med mig, det blev en MASSA ljus av olika sorter, köpte nya plädar (röda ) och enoch en annan julklapp blidde det, och några ljuslycktor, sen efter det så sprang vi in på skopunkten och köpte nya kängor till Rasmus

ska kika runt lite på nätet nu efter ett babygym till Mio, skulle vilja ha detta tror jag men vi får se
gymmet har musik bla.. från regnskogen


Kommentarer

Postat av: Jennie

det har vi fast det avlånga istället för det fyrkantiga ! fina färger tycker jag !

Datum: 2009-11-23, Tid: 00:32:27
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Linda

Dom där mjuka babygymmen ser jättefina ut men det jag funderar på är, når barnet upp till leksakerna?

Det känns som dom är så högt upp?

Vi har haft ett vanligt hederligt i plast till våra som dom älskat, inte lika fint dick:)

Hoppas ni får en bra dag!

Datum: 2009-11-23, Tid: 08:59:38
Bloggadress: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Sophie

Det där är fint, vi har det nyaste, precious planet temat. :) Rainforest har utgått här nu. Kramar

Datum: 2009-11-23, Tid: 11:24:12
Postat av: Sophie

Just ja jag glömde ju svara haha senil eller vad. ;) Ja han gillade/gillar gymmet mkt, nu när han ålar runt så brukar han åla fram till det och leka lite med sakerna hihi... så sött. Den spelar musik/blinkar osv också. Kram

Datum: 2009-11-25, Tid: 10:16:52
Bloggadress: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0