helt underbar dag

ooooohh så underbart allting blir när man får ordentligt med sömn.
Hela dagen har flytit på jätte bra, 8.30 började med att jag och småttingarna följde med stora barnen till skolan, sen efter det så gick vi till dagiset här i byn och pratade lite med Idas gamla fröknar, när vi va där så passade vi på att stanna där ett tag så att Alva kunde leka lite, vi va väl där en timme nånting, sen tog vi en prommenad och sen förbi ica, vi va väl hemma vid 11 igen och då hade både Mio och Alva somnat i vagnen, och dom sov båda två till 13.30 ungefär, så jag har hunnit med tvätten och massa plock, + att jag har kunnat suttit ner och bara myst i soffan med en pläd om mig och en stor mugg kaffe i handen, helt underbart. Nu E Rasmus och Ida hemma igen och så har dom ett par kompisar här, Emil går lång dag i dag.

Ska ta och börja med maten nu, det blir kassler gratäng och ris, sen i kväll ska Rasmus på simmskola.

hoppas hela veckan flyter på så här bra!!

ohh nu blev denna dag ännu bättre..  fick ett sms av Henrik nu,  det stod..   LOVE YOU


KRAM


Kommentarer

Postat av: Mia

Men neeeeeeeeej !! Jag har deppat och hängt läpp för länge !! Du har ju fått din bebis jue !!!

Åhhh !!! Grattis i massor !!! Jag SKÄMS !! Jag som följt dig från början ju :(

Kramar !!

Datum: 2009-11-23, Tid: 22:18:46
Bloggadress: http://focim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0