goder afton

go kväll

har i dag varit med småttingarna och shoppat lite, vi träffade mamma och syrran  me.
Det va riktigt skönt att komma ut lite efter att legat hemma sjuk.
Fick några julklappar gjorda, och så blev det en klänning/ tunika till Ida, och så passade jag på att köpa ett lucia linne till Ida medan de finns kvar att köpa, sen fick jag tag på en klänning till mig själv och ett par leggings.
Va in på kvantum med och köpte upp ett lager med laktos fria produkter.

Sjukstugan fortsätter lite här hemma, Henrik har haft feber i natt, och Rasmus me, och nu har Alva 39,2 , hoppas att lill prinsen klarar sig, men det ska han väl göra antar jag när jag ammar honom men man vet ju aldrig.

I morgon blir det till att va hemma och kurera barn och ta i tu med våran jätte lika tvätt hög.
Men nu blir det soft kväll med tänd ljus och glutta på tv, Greys börjar ju 21.00!!!

                      KRAM PÅ ER

Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

hej hej..

jasså får ni inte ta vaccinet till alva då? det har jag inte hört något om.. vart var det ni bodde nu igen?



här omkring så sprutas det för fullt iaf..:)



KRAM

Datum: 2009-11-18, Tid: 23:38:33
Bloggadress: http://enburkrussin.se
Postat av: Jennie

Tack så mycket . Kul med lite shopping för er del också :)Det är aldrig dumt .



Jo här är det okej , ganska bra faktiskt . Vidar är lite förkyld men det funkar & blir bättre . Hoppas ni får bli friska snart & att lillen klarar sig från allt vad förkylning heter.



kramar

Datum: 2009-11-19, Tid: 08:20:24
Bloggadress: http://prinsenvidarifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0