härliga vår, välkommen!

Då va våren här!!!
I går firade vi valborg med Micke och Lindah och deras barn, vi grillade och sen tog vi oss till maj kasen, jätte mysigt!

Sen i dag så har jag jobbat fram till kl 14.00, och det kändes tungt i dag, märks att jag börjar växa om magen och blir tyngre, kände av lite foglossning, men det e ju rätt tungt jobb jag har, lyfta gamlingar hela dan, det tar nog på allas kroppar, vare sig du e gravid eller ej.

Sen har jag ett jätte tråkigt besked, vi måste sälja våran Ville.......
Alva va allergisk precis som vi misstänkte, jag satte ut en annons och det har regnat in samtal och mail, men jag tror att vi har hittat vår bästa köpare, det va en familj som redan hade en mellan spets som va 5 år, en hane det med, och när vi började prata så kom vi fram till att de va släkt med varandra, och  kommer från samma kennel!!
jätte roligt, och mag känslan sa direkt att han kommer få det jätte bra där! Hon kommer ev ut hit i kväll och kikar på honom så vi får se hur det blir, men usch det e riktigt sorgligt, guu va vi kommer sakna honom.
Men men nu e det som det är, och det går inte att göra nått åt det.

Kommentarer

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Tråkigt att ni måste sälja Ville...hoppas att det fungerar med dom som ska komma och titta på han och att din magkänsla stämmer :)



Kram

Datum: 2009-05-01, Tid: 17:59:59
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: attis

Jag hatar dessa jäkla myror. Vad ledsamt med Ville. Men en sån gång har man ju inget val. Verkar ju vara en perfekt lösning ni hittat. Ha en härlig kbäll.

Kramen

Datum: 2009-05-01, Tid: 19:36:32
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv; Tack så mycket! Det låter som en mysig valborg?



Trist att ni måste sälja Ville, men vilken tur att han verkar komma till ett bra ställe!!



Kramar

Datum: 2009-05-02, Tid: 11:31:27
Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0