hejsan!!!

jaha då vad händer i dag då? jo här ska det bakas, vet inte vad men nån slags kaka som det e chocklad i , så sugen på chocklad just nu. I morgon bär det av in till staden för veckohandling, som tur e så följer my lovely friend Ingrid me och hjälper mig med Ida och Alva, det e så jobbigt att dra barnvagn och kundvagn själv, så hon erbjöd sig att hjälpa, så det tackar vi för!! Så på lördag kommer hon hit och hjälper mig med att måla grabbarnas våningssäng som bara e katastrof, den e så tråkig, träfärgad och helt obehandlad, funderar på att måla den svart.
 så här jätte tråkig ser den ut nu. Målar vi om den så känns det nog bättre ett tag,medans vi väntar på att deras nya rum ska bli klart, föresten så ska jag nog kika lite på tapeter i dag. skoj skoj, det e det som e det roliga.

Kommentarer

Postat av: jane

va gott med choklad ja!!!ja vår vill vi ha nuuuu....

våra äldsta pojkar har sån våningsäng men den sitter inte ihop utan,vi satte en vid varje hörn i rummet,dom har jättestort rum...men dom ska få ett par nya sängar snart,dessa har dom haft sen växasängen för några år sedan,dax att byta upp sej igen....men svart blir nog snyggt!!!kramm

Datum: 2009-03-19, Tid: 11:54:11
Bloggadress: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: ♥Flodhästen och Jag♥

Åhh jag önskar att den gjorde det, blir galen på denna huvudvärken och jag som inte får gå till en kotknäckare nu iheller... Jag håller på att bli galen.



Jag hade ju då målat den svart och gjort några döskallar i fräcka färger :)

Datum: 2009-03-19, Tid: 11:56:41
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: ♥Flodhästen och Jag♥

Hehe vad bra :)

Ja pojkar är ju pojkar och dom är ju oftast inne i de här med pirater eller bilar :)

Datum: 2009-03-19, Tid: 12:33:48
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Svart våningssäng kommer att bli superfint!

Puss och kram Veronica

Datum: 2009-03-19, Tid: 16:05:37
Bloggadress: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Anna

Hihi!

Säg då också åt honom att jag sa att HAN borde ge DEJ guldet för att DU skrev så fint om honom på din blogg... :)

Haha! Jag bara skojar!!

Säg att jag ALLTID menar det jag säger/skriver... :)

Det var jättefina bilder du skickade och jag har börjat fundera så smått, men jag måste göra Cecilias design (hon som vann tävlingen) först...

Men den blir jag nog klar med i helgen, tror jag.. :)

Kram

Datum: 2009-03-19, Tid: 18:22:25
Bloggadress: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0