firandet

kan väl börja med att önska er alla en trevlig fortsättning.
Och så vill jag gratta min kusin som blev mamma för första gången i morse till en flicka!!!!!

midsommaraftonen va jätte mysig! `Dagen började med en härlig frukost och kl 11.00 kom traktorn med lövskrinda och hämtade barnen, den kör runt i knutby och hämtar upp barnen och kör sen till gammelgården där midsommarfirandet är, Henrik åkte med barnen och jag tog Alva i vagnen och gick dit.
 

Vid gammelgården blev det dans runt midsommar stången och lek för barnen, efter det så gick vi hem  och lagade mat som bestod av allt möjligt gott plock som hör midsommar till. När vi va mätta och belåtna så tog vi oss hem till fam Gryden och där spenderade vi en mycket trevlig kväll.

Idag så va vi till vattholma och tittade på den årliga dragkampen mellan byarna, både jag och Henrik e uppväxta med att gå dit varje år så det har vi fortsatt med och våra barn bara älskar att titta på det. Och riktigt tur med vädret hade vi me.   tjejerna fick turas om om pappas axlar.

efter några timmar där så åkte vi hem och min lilla syster och pojkvän kom oxå hem till oss, så åt vi middag tillsammans, så ja det ha r varit en härlig helg!!

Hoppas ni me har haft det underbart




Kommentarer

Postat av: Jennie

ojaa, vår midsommar har varit jättebra , har ju haft mina småbröder :) Lugnt & skönt har det varit :)

Hoppas er midsommar också varit bra !



Massor av kramar

Datum: 2009-06-21, Tid: 09:54:24
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: ☆Linda med familj och bebbe i magen♥

Tack så mycket gumman.

Jo det är jobbigt att inte få veta. Men dom vet inte själv så då kan dom ju inte ge oss svar.



Det låter som att du/ni har haft en underbar midsommar. Min va helt okej dock saknade jag Sessan i massor.

Men henne får vi hem idag :)



Kram

Datum: 2009-06-21, Tid: 12:21:49
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Cissi

God kväll! Vad kul att ni har haft en underbar midsommar. Det hade vi med. :)



Hoppas att du får en lugn och skön kväll! Kramar Cissi

Datum: 2009-06-21, Tid: 20:54:36
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: I våran lilla vrå

låter som att ni haft det bra i alla fall (ler).. kram

Datum: 2009-06-22, Tid: 08:14:47
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0