TRÄNING OCH SHOPPING

I dag hände det !!!!  jag va in och tränade för första gången efter jul. det va segt som tusan i början men sen va det jäkligt skönt, så nu e det bara att fortsätta så här så blir de nog bra tillslut!
Efter pulspasset så tog jag en runda på stan, eftersom jag va helt barnfri med så ville jag passa på, jag hittade två tunikor och ett par trosor och ett par stövlar, och JA! det råkade bli skor till barnen me, hihihi, kan inte låta bli att handla till barnen, det e så mycket roligare än till sig själ, men jag va ju lite duktig i dag iallafall.
   vet inte om jag ska byta dom, jag ska pröva dom lite i kväll, mina fötter gillar inte riktigt hög klack, hmm men vill HA.
 chockrosa spets trosor från GINA TRICOT
 tunika från GINA  

premenurera gärna på min blogg via blogglovin!

Kommentarer

Postat av: Thess

Ah vi längtar så! Varför ska du lämna tillbaka stövlarna? För obekväma? Inte bra om vi ska dansa hela natten! ;)



Förresten heter det prenumerera.. hehe, fröken kom fram en stund...

Datum: 2009-01-14, Tid: 21:07:32
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: CHERRY

Sv; Tack :)



Var har du köpt stövlarna? :)

Datum: 2009-01-15, Tid: 15:38:26
Bloggadress: http://cherylee.webblogg.se/
Postat av: Vicke

det var fina saker

Datum: 2009-01-15, Tid: 19:48:25
Bloggadress: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0