ångest

i dag har vi varit på jobbet och hälsat på! och så träffade vi Anneli och lilla Liam där me, riktigt kul va det att träffa dom, och Liam hade vuxit på sig ordentligt, han e 3 månader yngre än Alva men han e typ lika stor, hehehe , men oooo så söt.
  

åh fy vilken ångest vi fick både Anneli och jag, när vi va på jobbet, man insåg att tiden går så fort och snart e det väl dags att börja jobba, eller ja kanske inte snart, jag ska försöka va hemma hela det här året , men ändå,, fy jag vill inte jobba och inte där, det har blivit så rörigt med allt och många personal e utbytt osv..  VILL VA HEMMA MED MINA BARN OCH MYSA!  kanske jag ändrar mig om några månader eller nått , men men vi får se hur det blir sen. Sen e det ju så oxå att när jag slutade jobba innan jag fick Alva så hade jag min underbara tjänst ute i hemvården som undersköterska, men nu har de lagt ner hemtjänsten så nu har jag fått tjänst inne på demensvården, så det slutar väl med att man blir dement själv, nerå det blir nog bra! Jag ska tänka positivt! jag har ju iallafall ett jobb!!

Kommentarer

Postat av: attis

Tack det värmde. Du har en mysig blogg du oxå. Jag

3 av mina döttrar jobbar inom äldreomsorgen. 2 av dem med dementa. Min mormor har Alzheimers såvi har verkligen fått lära oss vad demens är. Lycka till, Du får gärna förlja min blogg via blogglovin. Tänker följa din om du inte har nåt emot det .

Kram

attis

Datum: 2009-01-21, Tid: 15:51:28
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Thess

Åh jag bara längtar till jobbet!! Fastt jag kan ju gosa med ungarna där också... hehe. Saknar "mina" barn!

Datum: 2009-01-21, Tid: 16:31:30
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tittar in. Så härligt med 4 barn - blir lite avis! :)

Datum: 2009-01-21, Tid: 19:32:57
Postat av: Anastacia

Vilken fin blogg du har! mycket intressant läsning! :) Dina barn är underbara! Jag håller på att skriva en blogg om barnrättigheter, du kan gärna kika in )

Hälsningar!

Datum: 2009-01-22, Tid: 02:18:01
Bloggadress: http://thehopetown.blogspot.com
Postat av: Monixx

Ja visst är det gott att vara hemma och bara myysa. Har själv varit hemma ganska mkt med mina barn. Eller ja, iaf den stora. Men sen blev jag faktiskt så less på att gå hemma. Du vet när man kommer till det där stadiet att man har all tid i världen, men man har ingen lust och bara skjuter upp allt till morrondagen.. Då fick det vara nog så nu tycker jag det är så skönt att jobba igen.

Men njuut så länge det varar. :-)

Ha en bra dag!

Datum: 2009-01-22, Tid: 07:15:35
Bloggadress: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Johanna

Halloj min vän! Vilka underbara kort du har på bloggen=) Jag sitter med ett leende över hela ansiktet! Ja, jag förstår dig och Annelie ang. jobbet. Det måste verkligen kännas att vara inne på huset när man är van att vara ute. Jag ville ju komma ut i hemtjänsten med er strax innan det var dax att lägga ner hemtj. Ha det super! Kramizzz

Datum: 2009-01-22, Tid: 09:05:08
Bloggadress: http://leia1313.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0