varmt varmt

huva va varmt och kvalmigt det har varit i dag!!!
Vi har varit ute små stunder i taget i dag jag och Alva, Ida har tok lekt hela dagen med kompisarna, hon har kommit in för att äta och fika men annars så har det varit full rulle.
Vi tog en prommenad till Ica på eftermiddagen och så stannade vi i lekparken på vägen hem, har tyvärr dåligt med nya foton eftersom hjärtat mitt har kameran med sig på fiske resan.
jag bokade tåg biljetter åt dom i dag me, dom kommer hem på lördag, och gissa om jag längtar!!!!
Det har faktist varit rätt så tufft att va själv, speciellt med Alva, hon e sååå jäkla mammig och e som ett plåster på mig, rätt så gosigt men det kan bli rätt jobbigt me, just att aldrig bli avlöst och få lite egen tid.
SKULLE VERKLIGEN INTE KLARA AV ELLER VILJA VA ENSAMSTÅENDE!!

nej nu ska mina små troll i säng, och jag ska se en tjej film tänkte jag och käka massa körsbär


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0