måndag

ojoj vad jag slarvar med bloggen just nu, men det blir så i bland, i bland så får man riktig blogg torka. Men ni får ha lite tålamod med mig.

Jaha i dag har Henrik börjat jobba igen efter 4 veckors semester, tråkigt, det e så mysigt att ha honom hemma.
I morse så va det dags för mig att åka till tandläkaren, vilket jag inte gjort på ett bra tag, och ne det va inte roligt, en massa onödiga hål hade jag, så nu blir det inte billigt, men vad gör man inte, man vill ju ha hela tänder ett tag till.

Alva va hemma hos mamma under tiden jag va hos tandläkaren så jag stannade hos henne och käkade lite lunch och fika lite innan vi for hem igen.

Jag kom precis hem lagom tills de andra barne kom hem från skolan så då haffade jag dom direkt och så åkte vi till thuns en sväng, köpte gummi stövlar, fodrad regnjacka till Alva skor till Emil och Rasmus, och en massa strumpor och underkläder till hela familjen.

Nu e det dags att få i säng barnen, sen kanske det blir en film.


här kommer lite foton  bla från crousingen.








  ( ojoj älskling, blir nästan rädd för dig, hihi )  älskar dig!!!




Kommentarer

Postat av: Jennie

Åh , så fina bilder ! :) Javisst , lite fynd blev det minsann! :)

OKej , vad gav ni för er lergryta då , skulle vara ganska intressant att veta ! :) hihi ..



kramar!

Datum: 2009-08-24, Tid: 21:37:51
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

Wow , då gjorde jag nog ett fynd då ! :) Hih

Datum: 2009-08-24, Tid: 22:52:16
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: susanne

Ja det är så roligt hos tändläkaren att man nästan drar sig för att åka, det är så dyrt. Men man måste väl snart dax för mig med att åka dit.

Datum: 2009-08-25, Tid: 00:38:12
Bloggadress: http://susanne-karlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0