torsdag, och vunnen giraff

morrn morrn, åhh vi har sovit sååå gott, Alva vaknade inte först 8.30, jo visst vaknade hon 05.30 oxå men då fick hon välling och sommnade om på en gång. Sååå skönt.
Idag ska jag och tjejerna och en kompis till Ida åka till Nickis lekhus så dom får leka av sig ordentligt. Sen får vi se vad vi hittar på efter det.
Jag har i allafall fått tag på en matstol till Alva, van på tradera i går kväll, det en nästan en tripp trapp, men den heter giraff, jätte fin, den va helt ny och helt orörd i förpackningen och jag fick den för 1000 kr, och jag kikade runt lite och såg att om jag skulle köpa den i butiken så kostade den ca 2300.

 den här i VIT.


NE NU DOFTAR DET KAFFE FRÅN KÖKET.
vi höres lite senare, ha en bra dag!!!

Kommentarer

Postat av: ♥Linda med familj och LillSnuffsan i magen♥

Vilken bra vinst :)

Åhh jag klarar inte av värmen, jag får ju inte bada så jag håller på att dunsta av värmen :(



Kram

Datum: 2009-08-06, Tid: 09:38:52
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh , jag älskar när jag "träffar" människor som delar samma intresse , vilket är Lundell för min del , han är en fantastisk människa den där :) & supernöjd var jag med konserten <3 Underbart att ni hade en Lundell-låt på bröllopet ;) Det vill jag också ha på mitt bröllop . ;D tihii ..



Hoppas allt är bra ! ;) kramar i massor hjärtat !

Datum: 2009-08-06, Tid: 13:06:55
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0