tack!

det e ju helt sjukt va oteknisk man e, märker det nu när man e själv hemma, jag e bortskämd med att Henrik fixar allt tekniska och sånt, det e ju knappt jag kan byta en glödlampa själv, hihi nerå så illa e det väl inte men nära på. MÅSTE ta och skärpa mig och se till att ta tag i sånna saker, får helt enkelt ta och lära mig.

Nu vill jag ge ett fång rosor till Danne och Peter som va här och kollade igenom bilen och konstanterade att jag måste köpa ett nytt batteri, och  nu e Danne så snäll och fixar det åt mig i morgon, han lämnade kvar en starthjälp så jag kan ta mig in till stan i morgon.

Sen ett fång rosor till grannarna mittemot sån kom över och erbjöd sig att låna ut deras bil om bilen inte skulle starta i morrn. Så snällt!!!
Tack alla underbara.


Och Henrik, saknar dig och grabbsen redan!


Kommentarer

Postat av: sussie

Hej själv klart att man måste hjälpa till nästa gång kanske jag är själv och jag vet hur jag tankar en bil. Det är typ det enda jag kan om bilar. lycka till imorgon med bebisen.

Datum: 2009-08-02, Tid: 22:55:13
Bloggadress: http://susanne-karlsson.blogspot.com
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag är likadan...är inte sambon hemma står jag helt bet när det gäller strul med det tekniska eller om det är något med bilen (som tex punktering idag)...men jag tror att jag tycker att det är lite för tråkigt för att "vilja" lära mig det också ;)



Skönt att du hade snälla vänner och grannar som ställer upp :)



Kram

Datum: 2009-08-02, Tid: 23:27:47
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Åhh vilka härliga grannar, här är grannarna mest sura och uppblåsta.. Rent av fina i kanten och dom pratar inte med vem som helst...



Vad bra, år osäker fast att jag är säker på min sak... Knäpp är man ibland när det gäller inredning.



Jo jag vet, vi kommer att fixa detta kanon. De har jag bestämt och då blir det så :)

Kramar

Datum: 2009-08-03, Tid: 00:34:01
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0