gyllene morgon

godagens!
sitter här nu med morgon kaffe och njuter, Alva sover en stund och Ida och Emil e i skolan, Rasmus e hemma i dag för sin förkylnings astma, det e bra om han e hemma nån dag när han får den så att medecinerna hinner verka ordentligt.

I går blev det massa vettigt gjort, Henrik byggde på som vanligt, jag och Emil tog tag i veden och lassade in den i veboden, sen plockade vi undan lite på gården. Sen när det va dags att gå in och bada barnen så började jag städa och ha mig, fick även för mig att byta tillbaka till det beiga tyget på soff gruppen, och tvätta upp den vita. Sen kan jag ju bara medela att ryggen sa i från, och fick jätte ont i min ischias, kunde knappt gå. Så i dag har jag fått stränga order av min familj att ta det lugnt och bara vila. ( ska försöka i allafall)

Barnen slutar skolan kl 13.30 i dag så när dom kommer hem så åker vi in till stan och möter upp Henrik och sen vidare till barnmorsakan.
Funderar på att köpa gips och göra en avgjutning av magen me snart.

hoppas alla ni söta får en underbar dag!


kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0