crousing

i dag har vi varit på crousing i uppsala och sett en massa läckra bilar, barnen va jätte imponerade. Barnen har köpt tuffa t-shirts och Henrik me, hittade även en jätte snygg hood jacka till honom, efter en heldag där så åkte vi till gränbycentrum för att köpa lördagsgodis och jag sprang även in på H&M och köpte maxfactors nya eyeshadow med pensel, köpte den i färg coffee.


Tillslut hamnade vi på burgerking och intog vår middag där, skönt att slippa laga mat när man varit borta en hel dag, sen åkte vi hem och myste. Jissa om mina fötter värker, har ju stått och gått hela dagen och till råga på det så va jag så dum och hade min nya skor på mig, hmmm jaja e huvudet dumt får kroppen lida, men nu tar jag det soft, barnen sover och jag tog ett bad, gubben min följde med grabbarna ut i kväll, dom ska väl kika på crousingen som håller på natten lång. Så nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa en tidning, om jag inte somnar innan dess.

kram

Kommentarer

Postat av: susanne

Den där ögonskuggan har jag också fast grön. Den är jätte bra.

Datum: 2009-08-23, Tid: 01:25:56
Bloggadress: http://susanne-karlsson.blogspot.com
Postat av: vicke

du har haft det bra ser jag

Datum: 2009-08-24, Tid: 15:27:42
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0