bm i dag

första natten själv avklarad, och det gick jätte bra, Alva somnade 19.30 i går kväll (brukar annars somna 21 ) sen sov hon till 03.00 och så fick hon välling och somnade om, sen vaknade hon vid08.00  HELT  ok tycker jag, hoppas hon fortsätter så, det e ganska skönt att kunna få egen kväll.
Ida sussar ännu, hon e en riktig sjusovare, hon sover i min säng nu när Henrik e borta, annars blir det så tomt .

I dag ska jag ut på äventyr, först ska jag möta upp svärmor på stan och lämna Ida till henne, dom ska gå på stan och Ida ska få välja en födelsedags pressent i efterskott. Sen åker jag vidare och träffa mamma och syrran som ska passa Alva när jag e hos barnmorskan, ska bli spännande att se hur allt går med tanke på bilen, men jag har med mig starthjälpen. JODÅ jag SKA fixa detta!!!!


Kommentarer

Postat av: attis

Gomorron i stugan. Visst är det härligt med lite egentid. Ha en toppendag.

Kram

Datum: 2009-08-03, Tid: 08:54:57
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag håller med att egentid på kvällen är guld värd!

Hoppas att ni får en fin dag!



Kram!

Datum: 2009-08-03, Tid: 08:58:17
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej , ja , det är skönt att det går åt rätt håll . förmodligen är det hormoner & sen är det ju oftast så att allt jobbigt kommer på en och samma gång :(



Allt bra med dej Henrik & barnen?



kramar i massor

Datum: 2009-08-03, Tid: 12:04:25
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0