full speckat

Har nyss kommit hem från skolan, har varitpå kvart samtal med Rasmus lärare, allt va som det skulle, duktig ponke, hihi. Nu har jag en lite lugn stund medans Alva sover, så jag tänkte väl bara vila under tiden, sen kl 14.00 kommer distriktan hit på hembesök,  ett lite sent 10 månaders besök, hon ska väl besikta Alva och hennes kunskaper antar jag, hehe. Sen blir det till att börja med middagen och sen ska jag i väg och hämta Rasmus hos en kompis som han ska följa med hem efter skolan,  Henrik måste jobba sent i kväll så det blir me and the kids i kväll, det e lite kämpigt när man får ta hela kvällen med middag och läxor, och läggning själv, men som tur e så händer det ju inte så ofta!

I går när jag kom hem från långprommenaden så fick jag jätte ont i vänster fot, på utsidan av fossingen och det gör fortfarande ont, bara när jag går, men det gör så ont att jag knappt kan stödja mig på den, jätte skumt! Jag gjorde ju inget,  kanske kan va skorna som e fel, men skumt ändå, att det gör så ont.
Ja ja det ger väl med sig får jag hoppas!

Önskar er alla en underbar dag!

KRAM


Kommentarer

Postat av: Anna

Tjingeling!!

Jag har testat limfästen också, och om man har otur, så är man känslig mot dessa och det KLIAR NÅGOT SÅ DJURISKT!!

Träns skulle jag ALDRIG testa, eftersom det lätt sliter av håret.. Och då inte en liten slinga, utan hela sektioner av hår... Dvs som att be om att bli skallig... (hihi)

Jag har vaxfästen och trivs med det (men problemet är att en del säger att det är vax fast det är lim och det är skitsvårt att få bort när man ska ta ut håret...) Sedan så finns ju microringarna också, men dom har jag aldrig provat.

Jag brukar göra om mitt en gång i halvåret (men då fyller jag på och flyttar upp dom gamla slingorna där emellan... Har egen värmetång för extensions hemma, och det är inte så svårt att fixa till det lite...)

Hoppas du får en bra dag.

Jag springer runt och försöker städa lite, men det går väl si så där.. Hihi!

Kram på dej!

Datum: 2009-04-22, Tid: 14:18:11
Bloggadress: http://miranna.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

kommer dom hem på 10 månaders hos er??

det gör de inte här i närke... här kommer de bara hem när de är nyfödd.. :)



kram

Datum: 2009-04-22, Tid: 14:19:55
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: malin

hehe! visst är ho söt :)

Datum: 2009-04-22, Tid: 15:34:43
Bloggadress: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: Vickie

Du får ha att det gör ont i fossingarna när du går som ursäkt för att få köpa nya skor du med ;)

Datum: 2009-04-22, Tid: 17:21:25
Bloggadress: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0