maskerad

OH shit.. hur ska jag hinna med allt inför lördag??
Det ska handlas till maten och handlas till dekorationer, och till vår utstyrsel. Sen ska jag baka kaka och vi ska baka bröd. Sen håller jag på med en överraskning till gubben som vi ska fira!! Kan inte nämna det här eftersom han går in och läser min blogg då och då. Som tur är så har jag fått lite hjälp med maten.. SUPER SNÄLLA  svärmor har gjort massa pajer och även efterrätten, sen har även Ingrid gjort några och Lindah, och lilla syster Victoria har ställt upp, så jag har haft enormt tur ändå... men det är lite mycket ändå.. det är alla småsaker som ska fixas, så att det blir en lyckad fest. MEN jag ska grejja det!!!! får nycklarna till lokale på fredag så då e det bara att sätta igång... skit kul kommer det att bli!  Som tur e så är hela familjens dräckter hämtade och klara..hi hi.  ska bli så spännande att se vad alla kommer som. LÄNGTAR


Kommentarer

Postat av: Thess

vi längtar i me...

Datum: 2008-09-24, Tid: 12:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0