Härliga måndag

Jaha då var alla måndags bestyr klara.

Henrik åkte med Rasmus och Emil på handboll i almunge, medans jag tog Alva och Ida på bamse gympa! Det tyckte Ida va jätte roligt, behövligt också tror jag, så att hon får göra sig av med en massa energi som hon har till övers, efter det var det bara att komma hem och duscha alla barnen och käka lite kvällsfika sen däckade de allihopa på en gång.

Våran lill skrutta har blivit sjuk!! Hon har åkt på en kraftig förkylning med slemmig hosta och lite snorigt...men hon e så snäll som vanligt, det verkar inte bekomma henne så mycket, men hostan är väl jobbig så klart, stackars lilla gosilull, vi får hoppas att det blir bättre snart efter som hon ska till Lissan på lördag och sova över där när vi ska ha maskerad ( får se om jag överlever kvällen utan min lilla bäbis).

puss på dig Lissan som ställer upp

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0