torsdag och pannkakor

japp idag e det torsdag och då kör vi med pannkakor, grädde och sylt här hemma till middag, vi har fört in det, själv e jag uppväxt med det så nu för jag det vidare, och barnen bara ÄLSKAR pannkakor, så dom e lyckliga över det. Det blir ju en hel del pannkakor eftersom vi e 5 st, så jag lär väl börja göra smeten nu och starta stekningen.

Sen efter middagen så ska Ida i väg till kyrkans barntimmar.

Jag fick presis ett mail utav en kompis som skrev " jag skickar en ros till alla mina underbara vänner"
sååå gulligt och en sån liten gärning kan göra och betyda så mycket, det var inte ett sånt där kedje brev som man brukar få utan det här hade hon skrivit själv..... så tack Sofia




                                                                                                                            

Kommentarer

Postat av: Caroline

Hej, ok =)

Visst bodde du typ uppe vid oss?

Datum: 2008-10-16, Tid: 20:56:36
Bloggadress: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0