svimmnings varning

 I dag har jag och Alva bara tagit det lugnt, igår va det hektiskt, va ista hela dan och sen hem och laga mat och sen emil till handboll och Ida på bamse gympa... när jag kom hem från gympan så höll jag på att svimma, va helt orkes lös och fick lägga mig i sängen ett tag. Kom på sen att jag hade nog jäktat väldigt mycket och inte ätit mina soppor som jag skulle! hade helt glömt bort att äta... hmm inte bra. Henrik gjorde ordnig en soppa åt mig som jag fick hälla i mig och sen tog jag faktist en smörgås och en decstrosol ( eller va de heter) åhhh vad smörgåsen var goooood! men sen mådde jag lite bättre och sov som en stock hela natten, även Alva sov ända till 07.30.. lovely.  så i dag va det skönt att bara va hemma och bara vara. men nu ikväll så ska vi på grill kväll på dagis och det ska bli mysigt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0