latdag

I dag har jag bara tagit det lugnt och softat, bara jag och Alva, grabbarna va i skolan och Ida på dagis och det va så skönt att bara gå hemma och strosa lite, och mysa med min lilla bebis, föressten så börjar hon bli stor, va och vägde henne i går och då vägde hon 7100g och va 66 lång!! Tiden går så fort så att det e läskigt nästan, i kväll så ska vi börja med smakportioner, majs och potatis pure´ och sen lite katrinplommon purè, ska bli kul att se minen på henne, ska försöka knäppa kort på henne då så ska jag lägga ut den här sen.

I går så va Henrik med barnen och köpte ett nintendo wii. Emil har faktist sparat och varit jätte duktig, han fick i hop 1700 själv!!! på bara några månader, men spelet kostade 2500 och vi tyckte att han har varit såå duktig och va verkligen värd det där spelet så att vi hjälpte honom på traven och betalade det som fattades, gissa om han blev glad. Det va ju faktist nått som hela familjen har nytta av, så nu blir det nog spel kvällar framöver

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0