migrän i går

helt fel person åkte ut i går kväll igen på idol, Anna fick åka hem. Suck det borde varit Johan som åkte, men alla småtjejer håller nog inte med mig......
men jag tror de kommer gå bra för Anna  iallafall            

Igår va vi på kyrkansbarn timmar men när vi kom hem så kom en blixrande migrän, började kräkas och trodde jag skulle sprängas, så jag fick ringa till Henrik på jobbet, och underbar som han e så kom han hem på en gång, det går liksom inte att ta hand om barnen själv när migränen kommer....
Jag hade inga migrän tabletter hemma, men jag provade allt men inget hjälpte
      inte ens nått av det här hjälpte!

Men men...   och jag känner mig lite bättre, men har fortfarande värk i kroppen och ont i halsen.  Så nu har jag fått beklagat mig riktigt, ha ha ha.. tycker ni liiiite synd om mig nu iallafall va?

om jag orkar idag så ska vi iväg me Emil och ta hål i örat, och kanske vill Ida me göra det, vi får se! Rasmus velar lite till och från, så det e nog bäst att vänta me honom, men Emil har tjatat länge nu så då tycker jag han ska få göra det. Jag sätter in bilder sen så får ni se.
Nu ska jag gå och ta ett stoooort glas treo.    puss och kram



Kommentarer

Postat av: Daniella

Såg dina sagobilder längre ner - är det du som gör dem? Kan du göra en sån på mig och min dotter? Snygg blogg förresten!

Datum: 2008-11-22, Tid: 14:57:11
Bloggadress: http://daniellal.blogg.se/
Postat av: Thess

supersnygg design

Datum: 2008-11-22, Tid: 16:04:40
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0