uppsala i dag och shoppat skor bla.

Jag Emil och Alva drog in till uppsala idag och där träffade vi Alvas gudmor ( min syster) som e sååå snäll och följer med mig när jag ska handla, det e skönt att ha med henne för hon passar barnen medans jag springer runt och handlar det jag ska ha! 

Vi började på barnens hus där vi köpte en gå stol till Alva, hon fick presentkort där i dop present utav gudfar Danne och Tobbe och Ingrid. Sen hittade vi en jätte söt napp som det står  pappas flicka  på, den köpte jag. Hittade även lite jul klappar till barnen, och Emil har nu visat mig allt han önskar sig, fast det hade nog varit lättare om han hade visat vad han INTE önskade sig, ha ha ha...
Efter barnenshus så tog vi en promenad över till sko affären och fick i hop 5 par skor!! Ja så e det när man har många barn. fick tag på stövlar till alla och även kämgor till Emil och Ida, Rasmus har redan ett par så han får nöta ut dem lite till.

        

       

Sen frågade Victoria om hon kunde få låna hem Alva över natten!!  Så ja tänkte jag det kan ju kanske va bra att öva henne på att sova borta, och jag tror det kommer gå jätte bra, för Alva e helt tokig i Victoria!!  Men det känns jätte tomt här hemma nu utan våran lill tös, men jag kommer nog på andra tankar snart, vi ska ju bada badtunna i kväll!!!! Ska bli så mysigt, hmm måste nog ta och leta fram bikinin bara, det kommer över lite kompisar som oxå e badsugna. Nu väntar vi bara på att maten ska bli klar, sen blir det dopp!
                                                   
Ha en trevlig kväll allihopa!!


Kommentarer

Postat av: Cissi

Japp, hon röker.

Datum: 2008-11-15, Tid: 19:42:09
Bloggadress: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0