snön faller blöt ner på marken

Jag va ut imorse och skulle hämta posten och så började det snöa!! stora fina flingor, men sen bara plask ner på marken, synd. Det blir så himla måddigt och blaskigt, inte kul, barnen bli dy blöta och kalla, men dom har kul i allafall, Emil kom hem springandes från skolan och va överlycklig över att det snöa, och när jag hämtade Ida på dagis så jublade hon, " jaaa nu e det jul!! kommer tomten nu? "   haha ja dom e roliga dom små.


I dag har jag suttit vid dator typ hela dan och försökt städa emmellan åt, jag försöker att lära mig att morpha bilder själv, lite klurigt, men det ska nog gå till slut.
Här kommer lite nya bilder på Rasmus och Emil.





och här e jag



Kommentarer

Postat av: caroline

Visst e de härligt med snö :)

Men tråkigt att den försvinner på en gång samma här, fast har ju ändå haft några dagar med snö..



Vilka snygga bilder :)

kram

Datum: 2008-11-18, Tid: 19:35:42
Bloggadress: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0