´regn och rusk dag



Idag har jag och Alva bara myst! Så trist väder ute så man vill bara stanna inne. Jag har inte ens behövt hämta Ida på dagis, för hon följde med en kompis hem i dag, sen skulle mamman köra Ida till kyrkis i kväll, så vi får tillbaka henne i kväll kl 19.00 när kyrkansbarntimmar e slut, snyft... snyft* man saknar dem när de e borta en hel dag, man e inte van, men men hon får ju ha riktigt roligt i allafall, jag får trösta mig me det!

Satt här och surfade lite och hittade en sååå snygg tapet, e riktigt sugen på den, men vet inte riktigt vart jag ska ha den än??
   I love it


Ne ska man ta och kolla upp vad som ska lagas till middag i kväll, hmm i värsta fall får jag väl ta mig ut i rusket och gå till affären.....          VILL INTE!!  Burrrrr.    ne hoppas jag slipper det i dag, ska nog tända en liten brasa nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0