grattis fredde!!!

I dag fyller Fredrik år!! hipp hipp hurra!!!
Snart ska vi dit och fika och gratta honom.

I dag har jag kännt mig lite bättre, skönt! Men emellanåt så försvinner krafterna, men då pillar jag i mig en alvedon så blir det bättre.
Jag , Henrik och Alva åkte in till uppsala i dag en snabbis för att köpa paket till Fredde, och sen skulle vi köpa en sko torkare, men naturligtvis så va dom slut överallt. MÅSTE ha en sån, barnens skor hinner knappt torka över natten.

  dom här gardinerna köpte jag på hemtex, som jag ska ha i vardagsrummet, men dom som jag köpte var bakgrunden i mörk lila, jätte snygga!!

Nu har Henrik börjat riva ur badrummet, så nu börjar renoveringen där, hoppas att det blir klart innan jul, hmm jo det kan gå om vi rappar på lite. Vi håller på att bestämma oss för färger och inredning nu, men det e fan svårt, men en sak vet vi och det e att det blir hörnbadkar, jiiihooo!! Och sen så ska vi slå ut väggen emellan toaletterna så att det blir en toa bara och större badrum.
Ne nu ska vi ta och åka



 häftig bild va

Kommentarer

Postat av: Caroline

Hejsan,

Jo då lite stressat bara men men så är det ibland..

Får tentaresultatet i eftermiddag och har sjukt mycke å göra i skolan men men så e de

Själv då?

Datum: 2008-11-26, Tid: 11:59:19
Bloggadress: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Thess

Du får hälsa grattis från oss!!

Datum: 2008-11-26, Tid: 17:09:31
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: freddan !!

Tjena hej !! :O)

tackar tackar ! det va trevligt !!

o det va nice i helgen i knutby kuf ! ;O)

va ej körbar på länge den dagen !!

Datum: 2008-12-01, Tid: 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0