CHAMPANGEGLASEN E RÄDDADE!!!!

Drömmde väldigt konstigt i natt.. jag drömde att nån hade plaserat en bomb i vårt hus och att vi va tvugna att fly härifrån fort, jag och Henrik tog självklart ut alla barn, men sen när det va gjort så hade jag lite tid kvar på mig så jag gick in igen och tänkte ta med nått mer som man kanske ville rädda, hmm jag sprang runt runt och tittade, då tog jag med mig våra förlovnings champange glas!!!!  hur skumt e inte det?? men jag va så lättad att jag kunde rädda dem. Kan ju iförsig bara betydyda en sak... KÄRLEK.


I går kväll så vart det tunnan igen, men inte för mig den här gången heller, känner mig fortfarande förkyld och lite hängig och sen hade" tant röd" kommit på besök, så dom ville nog inte att jag skulle hoppa i .

      
   Henrik lyckades bränna sig IGEN men på andra armen den här gången!!

I går på dagen så åkte jag och barnen in till gränby och Emil tog hål i örat!! Men Ida och Rasmus ville  "vänta" hehehe. Emil skrek till lite när det knäppte till så då blev dom lite skrämda.
 SNYGGT!
I dag så har barnen varit ute presis hela dagen i snön, såå härligt, och riktigt kul för dom!! Och jag har då fått chans att få börja jul städningen, men usch vilken tid det tar, men det blir fint när det e klart!
puss och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0