a tripp to town

idag har vi varit in till uppsala hela familjen, förutom Rasmus som stannade hemma hos en kompis, vi lämnade in wii spelet för chippning och sen åkte vi och storhandlade mat. Och i dag va första gången Ville va själv hemma , här hemma i af, hemma hos brorsan e han ju van att va själv när han jobbar och så, men nu va det första gången vi lämnade honom själv, vi va väl borta kanske 3 timmar eller nått sånt, och det hade gått jätte bra, jag tror han hade sovit hela tiden, sötnosen han e såå gosig och snäll, jag hoppas verkligen att vi kommer få köpa honom snart.


I går så tog jag bort min hår förlängning, håret hade blivit så risigt så nu åkte det bort, men fy f-n va me lim det sitter kvar i hår botten, jag fick en flaska remover av syrran i dag som jag har haft i men det e väldigt geggigt alltså.... men just nu sitter jag med en hårinpackning i skallen och en varm handuk runt så vi får se om det blir nå bättre, annars få Henrik sitta me tandpetare eller nått och pilla bort, hehehe, BY THE WAY på tal om Henrik så sitter han just nu i denna skrivande stund, och tatuerar sig!!!!!! totally insaine, trodde jag aldrig han skulle göra, jag har tjatat länge på han att han ska göra det, men blankt NEJ har han utbrast då, antar att han kände sig mogen nu, ( med 3 starköl i kroppen) men det ska bli spännande och se när han kommer hem, han ska gadda in barnens namn på armen så det kan ju inte bli annat än bra.


Kommentarer

Postat av: Anonym

fin sida du har!

Datum: 2008-12-30, Tid: 04:27:05
Bloggadress: http://dolcedolina.blogspot.com
Postat av: Cicci

Snälla, det är jättejobbigt med ofrivilligt självspelande musik.

Datum: 2008-12-30, Tid: 14:58:13
Bloggadress: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: L '

Guud vad fin blogg,jag älskar den! :)

Datum: 2008-12-30, Tid: 14:59:59
Bloggadress: http://liiina96.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

nämen thanks girl :D fan vad glad jag blir!



- prenumerera if you want to stay update!

Datum: 2008-12-30, Tid: 16:33:56
Bloggadress: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Cicci

Men jag kanske vill lyssna på min egna musik?

Datum: 2008-12-30, Tid: 17:08:21
Bloggadress: http://lifeofcicci.blogg.se/
Postat av: freddan

tjena !! jag saknar musiken !! he he henkan hadde lite mer änn 3 öl !! ;o)

kram på er !!

Datum: 2008-12-30, Tid: 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0