sandomigrin

jaha då var det ny vecka nya utmaningar =)
men huvudvärken finns kvar och gnager, har ringt till BM i dag  och hon skulle ringa upp mig, jag har nämligen letat upp information på nätet nu själv om migrän, huvudvärk under grav, och jag hittade flera kvinnor som haft lika dant och dom hade fått utskrivet en tablett som heter sandomigrin och den tar man tydligen varje dag för att förebygga migränen och huvudvärken, och det bäste av allt va att den påverkade inte fostret alls!

Jag e så fruktansvärt less på att ha ont hela tiden nu så jag måste få rätt hjälp nu.... jag har tur som har en så underbar man som e förstående och tar hand om allt när han e hemma, han pysslar om mig och e hur duktig som helst,! Vad vore jag utan dig hjärtat???

I dag blir det lugnt som vanligt, Ida e hemma och e hostig och förkyld,  så hon och Alva sitter i badet just nu och leker, vill gärna inte gå ut me barne i onödan eftersom dom små oxå hostar och e tok förkylda, så vi får hitta på massa skoj hemma, kanske lite halloween pyssel?

och för mig i dag så blir det massa vatten och frukt!! mmm






Kommentarer

Postat av: Sanna och Wilma

Hej! Vi har anordnat en tävling i samarbete med

en smyckekedja här på internet.Där du vinner superfina örhängen.

och det skulle vara superkul om du var med!!

Det är 100% gratis!

Gå bara in på vår blogg ovh anmäl dig.

Varma hälsningar Sanna och Wilma

Datum: 2011-03-20, Tid: 13:07:43
Bloggadress: http://tobelieve.devote.se
Postat av: Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf

Bloglovinbyte? :)

Datum: 2012-03-22, Tid: 09:47:00
Bloggadress: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall kolla in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör! :)

Jag var lite skeptisk mot detta i början, men nu efter 3/4 dagar så har jag tjänat ca 560 kronor, och jag har knappt några läsare. Helt otroligt:)

Datum: 2012-03-29, Tid: 08:03:44
Bloggadress: http://jjessicalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0