trött mamma

gäääääsp va trött jag e!!
måste bli piggare snart, måste få ladda till förlossningen, kan ju inte föda barn och va så här trött....
men det e ju ganska mycket just nu, jag har barnen själv dygnet runt just nu, eftersom Henrik bygger och kör ett riktigt ös med Rasmus rum och Idas rum, vill skulle vilja ha det klart innan bebis kommer, men det börjar verkligen likna nått, elektrikern va här i går, och Henrik började tapetseringen i Rasmus rum, så snart så....

I går va jag och barnen till min syster i öregrund, hennes ena son blir 6 på söndag så vi grattade honom nu, det va jätte skönt att komma i väg lite och barnen älskar att leka med varandra.

I kväll ska vi ha ett försenat födelsedags disco för Rmil, vi har hyrt en lokal tillsammans med Fredde och Nadja eftersom deras dotter går i samma klass och har oxå fyllt år, så i kväll kör vi på , det blir hela klassen som kommer. Henrik tycker nog att det ska bli roligast, han har nämligen köpt rökmaskin, slowmotion lampa och disco lampa till taket, med strålkastare.. hmmm stora barn, stora leksaker....


Kommentarer

Postat av: Jennie

Godmorgon Stumpan .

va bra att du skrev att det var du som råkade bli anonym , :) annars hade jag undrat massvis . :) haha .

Ja , jag tycker bebis får komma ut nu , det är jobbigt & vänta & man blir ju knäpp i huvudet känns det som ! :(



kramar

Datum: 2009-09-25, Tid: 10:18:57
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: attis

Hallojs. Det är är ju så att de stora barnen har roligast fniss Det känner jag igen. Ha det så bra.

Kram

Datum: 2009-09-25, Tid: 13:35:21
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: vicke

hoppas att du är pigg nu och att du får en trevlig helg

Datum: 2009-09-26, Tid: 12:45:43
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen
Postat av: I våran lilla vrå (C)

jag har hört att kroppen blir jätte trött innan förlossning. Kroppen säger lixom till att man behöver vila.. smart kropp man har (fniss).. men sånt vet väll du efter alla barnen.. kram å VILA NU!

Datum: 2009-09-26, Tid: 18:59:57
Bloggadress: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0