tillbax

hej hej , sorry att jag inte har uppdaterat, men jag har faktist inte haft tid.
Vi hade i allafall en otroligt mysig helg, den va välbehövlig! Hotellet va super fint, vi shoppade, gick i gamla stan och åt massa gott, och mycket prommenader blev det ( känns fortfarande i fötterna )

Sen på söndagen hämtade vi barnen, och guuuuud vad vi hade saknat dom, man e så van att va med dom hela tiden, så på söndagen blev det mycket mys med kottarna.

I dag har jag och Alva varit i stan och handlat lite till min födelse dag på onsdag, och nu sen har vi varit ute i lekparken störrsta delen av dagen, sen nu på kvällningen så har jag försökt att städa och få undan tvätt, det har gått så där eftersom en liten bus springer efter mig och stökar till igen, hihi.

Men i morgon blir det att ta tag i bakning och mer städning.

ne nu ska jag slappa i soffan och gosa med mannen min.



Kommentarer

Postat av: Jennie

ja , det är lite tomt här utan dej i min lilla bloggbubbla !

Jag hoppas & tror att ni har haft en underbar helg tillsammans , förstår att ni har saknat de små barnen , men nu är allt i sin ordning igen ! :)



Massor av kramar ,



Datum: 2009-09-07, Tid: 22:21:08
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

jag vet ju liksom inte riktigt hur det ska kännas , haha . men det trycker på neråt o jag har ont i ljumskar o blygdbenet , så gå är inte det roligaste nu :( men bebis är nog snart här får vi hoppas !



kramar !

Datum: 2009-09-08, Tid: 06:11:50
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0