städdagen

I dag e en hemma dag, med städning rensning och mys och lek med Alva. I går kunde ida flytta in i sitt nya rum! det e lite små fix kvar men i stort sett klart, så i dag rensar jag Rasmus leksaker och kläder, och sen när Henrik kommer hem ska han tapetsera klart rasmus rum, lägger ut bilder sen när allt e klart.

I går va jag in till stan och det blev lite shopping, lite kläder till barnen, bla. en vinter overall till Alva.

Ne nu ska jag passa på att fixa lite här hemma, medans skruttan sover.

kram

Kommentarer

Postat av: ♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Åhh tack så mycket gumman. Tro mig, det är min livlina just nu. Jag orkar fasiken inte mer och jag hoppas verkligen att de går vägen.



Trött är ju bara förnamnet, de kvittar hur mycket man sover så är man helt slut...

Dock sover inte jag, så de kommer att bli himelriket att få sova sen när Roxie sover. Bara man blir av med smärtan så.



Kram

Datum: 2009-09-28, Tid: 11:55:32
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: vicke

du har fullt upp hela tiden ser jag

Datum: 2009-09-29, Tid: 07:33:24
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0