phuuuu

Nu e min oro stillad, va till bm i dag och det e ingen tvekan om saken, lill skrutten ligger med huvudet ner fortfarande! Jag lånade även hem en Teens apparat, hade det med Alva med och tyckte väl att den va helt ok, den gjorde det inte värre iaf. sen gick vi igenom en förlossnings plan som hon skrev ner, och med våra önskemål, bla.. och jag tycker allt känns super bra, e lite nervös bara, men men, i går kväll så packade jag förlossnings väskan så nu e det oxå klart.


Innan jag va till bm så va jag till ikea och handlade möbler till Idas och Rasmus rum, lite förvaring och hyllplan osv...

Nu ska vi ta och äta lite kvällsfika med barnen innan dom ska i säng.

kram

Kommentarer

Postat av: Jennie

Haha . Ja . jag tvingar ut mitt barn med olivolja , jag är så grym mot mitt barn . hejja hejja !;) haha



hur är det med dej & lilla bebisen ? Var du hos BM idag?

Datum: 2009-09-22, Tid: 19:38:56
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

oh jag läste nu att din oro var lugnad , :) Så bra !

Datum: 2009-09-22, Tid: 19:39:36
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0