oro

mmm i natt blev det inte mycket sömn alls, lillgrodan i magen röjde förfullt, hela magen åkte bergochdal bana nonstopp, nästa så att man blev orolig, tycker att det e så konstigt att han kan röra sig så pass mycket om han e fixerad, jag ringde i allafall till bm i dag och förklarade, och att jag e orolig, så jag fick en tid i morgon så ska vi kolla läget igen, om det e osäkert så skickar dom mig på ul för tillväxt kontroll och se om allt e bra.
Det e säkert ingenting men jag kollar hellre upp allt en gång extra så att man slipper känna oro hela tiden.
Känner mig lite hängig i dag me och lite små nere, men det e säkert bara oron, sen e det nog så när det börjar närma sig förlossningen, bara ca 3 veckor kvar nu.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Usch då , skönt att du fick en liten akuttid .

Snart kommer vår lilla bebis . och er lilla bebis också . :)



Hoppas allt är bra med bäsen & det är säkert oron som gör att du känner dej lite depp idag . Hoppas det blir bättre gumman !

Datum: 2009-09-21, Tid: 13:18:59
Bloggadress: http://vantabebis.blogdpot.com
Postat av: vicke

det gör du rätt i

Datum: 2009-09-21, Tid: 14:15:57
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen
Postat av: Martina

Kanske lille Mio vill komma ut snart!!!

Datum: 2009-09-21, Tid: 14:21:42
Postat av: Thess

Ja fy vad tiden går fort! Snart e de ju dags! Har du pratat med Henke än o någon bra tid för tattuering?? Vore ju könt å ha det gjort innan lillprinsen kom eller? Kram

Datum: 2009-09-21, Tid: 16:33:22
Bloggadress: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Sophie

Våra var det fullt ös på heeela vägen ut haha... Anakin i stort sett sparkade sig genom förlossningen, gjorde ont!!!!!!!!!!!! Ingen var fixerad av våra bortsett från första. :) Och den enda jag gick över tiden med var första :)

Datum: 2009-09-23, Tid: 07:43:45
Bloggadress: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0