my love

god morgon, här sitter jag framför datan och käkar samtidigt gröt, Alva sitter i soffan och dricker välling och myser med storebror Emil, Ida och Rasmus sover än, men kl e ju bara 07. 30 än så dom får ligga ett tag till, det e ju lov för dom nu torsdag och fredag.

Måste bara berätta om min underbara man, i natt vid 02.00 så vaknade Alva och ville ha välling, så jag klev upp och gjorde i ordning det, men trött som jag va så trampade jag på dammsugaren så att den förflyttade sig lite, och det lät lite grann, och då tog det kanske 2 sekunder så flög Henrik upp ur sängen och sprang ut till mig i köket, och där stog han och såg lättad ut när han såg att allt va ok, han sa : jag trodde du rammla.

Så söööt, lika dant här om natten när det va ström avbrott, så jag kunde inte sova, innan strömmen bröts så smög jag upp och drack lite mjölk och satte mig framför tvn ett tag, men när strömmen gick så flög han upp då med en ficklampa och hjälpte mig i säng. Och han e den som sover jätte djupt annars, men nu e han väldigt överbeskyddande min älskade sötnos.
Det känns underbart att bli omhändertagen och ompysslad, mys mys..


Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

god morgon gumman..:)



hoppas allt är fint med dig.. klart han är rädd om sin käraste..:)



kramkram

Datum: 2009-09-24, Tid: 08:03:17
Bloggadress: http://enburkrussin.se
Postat av: Jennie

Så mysigt . :) En omtanke är värd så mycket ! <3



Den där dammsugaren får sig många sparkar om dagen ! :) iaf min! :)

Datum: 2009-09-24, Tid: 09:38:21
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Jennie

Kan man verkligen säga , detta lilla knyte vill verkligen inte UT! :(

Datum: 2009-09-24, Tid: 09:43:55
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0