lördags mys

Så härligt det e med lördagar... elller hur, hela familjen e sammlad och det e  massa mys.
I dag har vi varit och träffat mmin släckt och grattat lillasyrran som nu e 20 år!!! Mina smörgåstårtor verkade gå hem hos alla så det känns ju bra, och får jag ge mig själv lite beröm så tycker jag själv att de va jätte gott.

Just nu så badar Rasmus Ida och Alva, sen ska Emil in i duschen, efter det så blir det mys med massa lördags godis.

I morgon ska jag och barnen in till staden och kolla efter en ny cyckel till Emil, Henrik och en kompis ska bygga och dona här hemma så då e det lika bra att fly fältet.

Här e tårtorna jag gjorde



Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja det är mysigt med lördags kvällarna. Man får passa på nu när dom är hemma om några år sticker dom i väg med kompisar. Mmm smörgås tårtorna ser ju jätte god ut Marcus fyller 20 i november då vet jag var man ska beställa någon stans...hihi..

kram

Datum: 2009-09-19, Tid: 21:22:25
Bloggadress: http://susanne-karlsson.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Såg mumsigt ut!! Jättefin blogg ;-) Ser att du oxå ska ha snart.. riktigt nära för dig nu!! :-o

Datum: 2009-09-21, Tid: 13:11:03
Bloggadress: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0