halsbränna

usch usch vilken jäkla halsbränna jag har, ingenting hjälper!! Jag lever på gaviscon känns det som och det e inte gott.

Förvärkarna börja ta i mer och mer nu, och i bland när man går så känns det som om huvudet e på väg ut, bara 16 dagar kvar till beräknad förlossning nu....

Beställde en bärsjal i dag så nu kommer vi ha både en bärsele och en sjal, perfekt.

I morgon bär det av till kyrkis och sen blir det hem och vila, måste passa på när Alva sover sin lilla lur på dagen.

natti natti

Kommentarer

Postat av: ♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Tack gumman. Är hemma en runda nu men ska vara tillbaka imorgon kl 08.00 då det är vattnet som har fått.

Kram

Datum: 2009-09-29, Tid: 21:32:43
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med familj och Lilla Roxie i magen♥

Naww tack gumman :)

De känns som att jag har en fors mellan benen, jäkligt äckligt...

Gör du så, kommer det inte igång så sätter dom igång mig imorgon eller på torsdag men längre får jag inte gå.

Kram

Datum: 2009-09-29, Tid: 23:37:50
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Sandra med treungar

INTE kul med halsbränna, hade jag också sissta graviditeten, det är HEMSKT. Bara 16 dagar kvar, då kan bebisen komma när som helst nu. Spännande!

Ha en bra dag!

Datum: 2009-09-30, Tid: 12:07:14
Bloggadress: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0