disco?

Ja vår lille plutt i magen måste haft party i magen i natt, jag kunde inte sova alls för han levde om så pass, kändes nästan som om han gjorde kullerbyttor om och om igen, men jag tycker att det borde va för trångt för det.

I allafall så gick det bra hos bm i går, det va mitt hb värde som hade sjunkit, så nu pillar jag i mig järn tabletter, började med dom direkt i går och det känns genast bättre.
Bm passade på och kolla om han lagt sig neråt nu, och hon tyckte att det känndes som om han låg neråt, men inte alls fixerad, och som han håll på i natt så vette sjutton hur han ligger nu.
Ska tillbaka på måndag och göra en mer noggrann koll, annars så får det bli ul för att se.

Efter bm så åkte vi till barnenshus och kikade lite, köpte lite ammning kupor och sånt, sen köpte vi en bobby car till Alva, och den va väldigt rolig tyckte hon, hon kör runt på den hela tiden.

Ne nu ska jag lägga mig i soffan en stund, vi har varit på kyrkis hela morgonen så Alva har leka av sig massor, så nu sover hon middag, då e det bäst att jag oxå passar på.





också kan jag väl bjussa på en mag bild



Kommentarer

Postat av: Veronica

Mmmm, du mysiga mage! Längtar efter att få lite större mage, men jag förstår att du börjar bli less på din, hi hi!

Ha en bra helg!

Kram Veronica

Datum: 2009-09-11, Tid: 13:41:09
Bloggadress: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vilken fin mage! Vad skönt att du mår bättre redan, järntabletter är super. :)



Hoppas att du får en jättemysig helg! Kramar Cissi

Datum: 2009-09-11, Tid: 14:30:37
Bloggadress: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vilken fin mage!

Och jag kan tänka mig att bilen är populär ;)



Minns när jag var gravid och började ta järntabletter, fick helt plötsligt en massa ork och energi! Härligt :)



Kramar

Datum: 2009-09-11, Tid: 15:10:56
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

mysmage mysmage mysmage ! :) åh !



Skönt att det hjälpte med järntabletter , som jag trodde . Det är ju ganska vanligt att få järnbrist . men endel tycks inte få det alls konstigt nog .



Kram

Datum: 2009-09-11, Tid: 16:35:21
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0