vecka 40+1

 jaha då har man gått över tiden IGEN!

Tog med mig emelie, ebba och alva in till stan i dag, handlade lite mat och sen köpte jag höst kängor till grabbarna och ett par fleecebyxor till Ida,, sen hittade jag en jätte snygg disco klänning till Ida som hon ska ha i kväll på skolans disco, Rasmus och Emil ska oxå gå, men hittade inget roligt till dom i dag, men dom har väldigt mycket kläder ändå.

Nu ska vi snart ta och börja med middagen, blir tacos i dag, sen blir det fredags mys för fullt med Idol bla..

ha en trevlig fredag

Idas klänning, och till den blir det ett par grå silvriga strumpbyxor

Kommentarer

Postat av: © Mamma Russin

hej hej..



här blir det med idol och tacos.. :) vi ska dessutom har sonens tjej sovandes här för första gången.. lite spännande..

kramkrma

Datum: 2009-10-16, Tid: 18:08:11
Bloggadress: http://enburkrussin.se
Postat av: susanne

Vilken fin klänning kan tänka mig att Ida gillar disco hon gillar ju att sjunga och dansa...hihi.Lycka till i natt då om lilla Mio plutten vill komma ut, jag tycker synd om dig att bara gå och vänta. Jag tyckte att det var jätte jobbigt med Anton fast han kom 2 dagar tidigare eftersom dom andra kom så tidigt...kram...

Datum: 2009-10-16, Tid: 18:26:28
Bloggadress: http://susanne-karlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0