storstädning pågår

Ja jag har fått sån otrolig energi, Henrik e ute med barnen och jag har tagit tag i dammtrasan och allt som har med städning att göra, så skönt att få sånt här gjort riktigt grundligt.

Se i kväll så ska Rasmus flytta in i sitt nya rum, jag försökte ta tag i att motera alla hans nya möbler men jag gav upp rätt snabbt, så Henrik får fixa det sen.

Nu e det bara 12 DAGAR kvar till beräknat förlossnings datum, shiiit va tiden har gått fort, men han får jätte gärna komma ut nu,hiihi vi längtar såååå efter våran lilla älskling.


Kommentarer

Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman..

men inte 'är det 12 veckor kvar va? hihi...



åhh, vill se kort på barnens rum.. :)



KRAM

Datum: 2009-10-03, Tid: 17:10:01
Bloggadress: http://enburkrussin.se
Postat av: ♥Linda med familj och Lilla Roxie i magen♥

Tack gumman.

Ja hon är alldeles underbar.

Men gumman du har 12 dagar kvar, nu får du inte gå längre.

Kram

Datum: 2009-10-03, Tid: 19:52:05
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0