min underbara man

Jag har haft så ont i ryggen i natt och ischias nerven spökar för fullt, så nå sömn har det ej blivit, så Henrik tog pappaledigt med Alva i dag och har nu åkt till sin farmor och hälsar på så att jag bara kan vila och sova.
Känner på mig att bebis kommer snart, kanske innan helgen, men vi får se...
Underbara Emelie (Henriks lilla syrra ) kommer hit i morgon med sin dotter Ebba, dom ska sova här nån natt, så då har vi barn vakt i fall Mio vill titta ut, och det känns jätte sköönt att ha henne, ingenting e omöjligt med henne, hon är en klippa med barnen och man känner sig trygg med henne!

Dert har verkligen tyngt mig och varit skit jobbigt att inte veta eller haft nån direkt barnvakt när vi väl ska in och föda, men nu känns det som en stoooor lättnad.

ne nu ska jag ta och lägga mig en stund


Kommentarer

Postat av: attis

Hej vännen. Vad skönt att du får vila. Barnbarnen är ju livets efterätt. Det är så mysigt när de är här. Då Ida sover här och klappar mej på kinden på morgonen och man vaknar till det leendet är bara för härligt. Skulle nog kunna göra vad som helst för våra barnbarn. Passa på att njut av dagen nu och samla krafter. Ha det gott.

Kramen

Datum: 2009-10-13, Tid: 12:24:15
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med familj♥

Åhh vilken snäll man du har :) Dom är guldvärda...



Hehe de va så lite så, men fy vad dyrt det va att koppla ur den. Rena rama rånet i mina ögon.



Vad skönt att dte har löst sig med barnvakt till dina änglar, det finns ingen värre stress än när det kör ihop sig.



Fast vi fick höra på visningen av förlossningen att en familj som skulle ta kjesarsnitt hade sina barn med, dom stod på stolar och glodde in i salen.

Helt sjukt i mina ögon, det är väl ändå ingen syn för dom kan jag anse...



Kram

Datum: 2009-10-13, Tid: 13:15:18
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Emelie..

Ställer alltid upp..;) de e bara fråga..

Datum: 2009-10-13, Tid: 14:49:56
Postat av: Jennie

hej gumman .



jo det gör jag :) ja gör gärna en blogg åt dig . men vi väntar till den lille kommer :)

jag mailar dej infomailet , så får du skriva vad du vill ha med o färger o så där , och skicka bilder när du tagit på den lille också :) men skickar mailet nu så kan du svara när allt lugnat sig efter förlossningen och sådär :)

Datum: 2009-10-14, Tid: 02:47:33
Bloggadress: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: cecilia

vila du... ta det lugnt å ta hand om dig! KRAM

Datum: 2009-10-14, Tid: 09:55:55
Bloggadress: http://cettcilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0