bm besök

ja i dag har jag varit hos barnmorskan och vi kan ju hoppas att det va den sista gången!!

Innan bm så va jag på gränby och åt lunch med mamma, och så kikade vi runt lite, det resulterade i att jag kom hem med en ryamatta till sovrummet, ett par jeans till Emil och en dunväst till Ida.


Nu står Henrik och lagar middag, han gör köttgryta och det doftar sååå gott från köket nu, han är expert på grytor, älsklingen min!

Ne nu vill jag att vår lilla bebis ska komma ut, har massa sammandragningar och förvärkar hela tiden, så jag hoppas han bestämmer sig för att komma snart.

MAMMA OCH PAPPA OCH ALLA SYSKON DINA LÄNGTAR SÅÅÅÅ EFTER DIG


Kommentarer

Postat av: Smulan

Jag förstår att ni längtar, men du vet vel de gamla ordspråket.

"den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge" Den längtan att få sitt barn i famnen är så härlig jag vet hur de är, man längtar sjukt mycket. Han kommer nog innan onsdag tror jag

Massor med kramar från mej

Datum: 2009-10-09, Tid: 08:46:51
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/pratsmulan
Postat av: cecilia

så spännande... de tycker faktiskt jag oxå, fast jag knappt känner dig. Tycker den lilla ska titta ut snart (fniss). Håller tummarna för er! att allt går bra, osv.... men de e klart de gör!!!!



Undrar en sak, är du nervös inför förlossningen? De e ju inte ditt första barn. men alla gånger är ju olika. Jag är redan nervös, fast jag inte ens är gravid. (skratt).. så kan tänka mig hur jag är den dagen det är dax.. uch. kram

Datum: 2009-10-09, Tid: 08:59:27
Bloggadress: http://cettcilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0