söndags kväll

lyckad och trevlig dag har det varit i dag, jag har sovit mycket och det va så härligt att få ta igen sig lite, på dagen så kom mina vänner Charlotte och Anneli och så lilla söta Liam så klart, jätte trevligt att dom kom, Charlotte passade på att tattuera in MIO på henriks arm me, så nu e alla barnen med på pappas arm.

I morgon börjar Henrik att jobba, så det blir spännande och se hur jag lyckas pyssla i hop allt, men det går nog bra, mamma, mormor och mina systrar kommer hit i morgon me så då får jag ju massa hjälp, så det blir som en liten mjukstart för mig.

I går så gick ju barnen " bus eller godis " dom fick en massa godis, Rasmus va så rolig när han kom hem så sa han, åhh mamma det här e nog den näst bästa dagen i mitt liv, men den bästa va när jag föddes.
så söt, tänk vad massa godis  kan göra, hhi

 

   

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Det var jätte roligt att få träffa er alla och självklart få se lilla Mio! Man blir alltid så glad när man har träffat er! Han är ju så söt!

Vi får kolla upp ngn dag som passar oss alla och ta en middag tillsammans.

Lycka ill imorgon med allt pyssel och knåp med barnen.

Ta hand om er :)

Många kramar till dig och din familj

Datum: 2009-11-01, Tid: 22:57:37
Bloggadress: http://arentunalata.blogg.se/
Postat av: attis

Hej vännen. Vilka sötisar. Det brukar alltid kännas lite pirrig när gubben ska börja jobba efter pappaledigheten. Skönt att du har dem som ställer upp för dej. Ha det bäst.

Kramen

Datum: 2009-11-02, Tid: 08:20:28
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: tava

"åhh mamma det här e nog den näst bästa dagen i mitt liv, men den bästa va när jag föddes."

hihihi fett gullig :P

Datum: 2009-11-02, Tid: 21:03:24
Bloggadress: http://ttavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0