sååå trött

go morron....
jag e väldigt trött, har fått aldeles för lite sömn på sista tiden, lille prinsen vill äta så ofta på natten, Jag och de stora barnen sitter och kollar på KALLE OCH CHOCKLAD FABRIKEN, Mio ligger i baby sittern och kikar han me.
Alva och Henrik sover än, när dom vaknar så ska jag gå och lägga mig en stund tänkte jag, det måste jag om jag ska kunna va människa resten av dagen.
I morgon så börjar Henrik jobba, då börjar allvaret för mig, man har ju varit bortskämd med att ha honom här hemma till hjälp, men men det ska nog gå bra, man vänjer sig fort vid rutiner.

ne nu ska tydligen lille man ha mat i gen.

kram på er så länge

Kommentarer

Postat av: MissyElliot

Se till att du kan få vila lite. Det är viktigt ju att samla lite energi....

kramiz

Datum: 2009-11-01, Tid: 09:40:53
Bloggadress: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: susanne

Hej försök sova så mycket du kan när Henrik är hemma så du inte blir sjuk det blir man ju lättare om man inte får någon sömn. Om du inte får dom att sova samma tider i veckan så är Morgan hemma det är bara att höra av dig så kan han hjälpa dig med Alva hon är ju lättast änn så länga Mio är ju lite beroende av din mat hihi. Alva är ju inte så blyg lill pluttan för du måste få sova på dagen en stund när dom stora inte är hemma. kram....

Datum: 2009-11-01, Tid: 10:05:13
Bloggadress: http://susanne-karlsson.blogspot.com
Postat av: ♥Linda med Familj♥

Jag håller med Susanne i ovanståen de kommentar. Sov när du kan, ta varje tillfälle trots att det är svårt. Jag gjorde inte det och nu mår jag mega dåligt.



Ja den är helt underbar <3

Datum: 2009-11-01, Tid: 10:20:03
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: p o u l i n e ♥

Hej, kikar in och önskar dig ett trevligt slut på veckan :D



Vilken av Taylor Momsens outfits gillar du mest? Tyck till i mitt senaste inkägg :)



KRAAM

Datum: 2009-11-01, Tid: 13:54:36
Bloggadress: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0