grattis alla pappor

Ja mest till min pappa och till min underbara man!!

Barnen har fått ge henrik paket, som bestod av en päron conjak och lite smått och gott som bla en  kaffe kopp som det står  Super dad  på.

Sen kom mina föräldrar hit och jag fick gratta min pappa me, han fick en wiskey av mig.
Jag hade gjort en jätte stor smarrig smörgås tårta dagen till ära, nammnamm.

Våran lilla prins växer och mår bra, ammningen går bra förutom att på kvällen så verkar det inte räcka till med min mjölk,  så då ger vi lite ersättning i flaska som komplement och det funkar jätte bra och så sover han mycket bättre på det, och det e värt mycket för min del.
Ne nu ska jag mysa med mannen min och se på tv.
kram

 




Kommentarer

Postat av: Miickzz

Heellu babe !

Yees, den var bra, helt min smak :)

Så kika på de du :D



Smörgås tårtan såg smarrig ut ! :D

Och lillen hur söt som helst ! :D



Kram

Datum: 2009-11-09, Tid: 00:06:38
Bloggadress: http://miickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0