fredag den 13

mmm får se om det blir en tur dag eller tvärt om....

jag mår mycket bättre i dag i allafall, jag e tveksam om det verkligen va bacon febern jag fick, jag pratade med en sköterska i går kväll me och hon sa att hon tyckte att det lät som om jag bara haft den vanliga influensan, och det här med magsmärtorna lät som kraftig magkatarr, och det stämmde nog bra för jag tog massa gaviscon i går och jag har inte haft ont på hela natten och det verkar lugnt nu me, jag har tagit gaviscon efter frukosten nu me så att det känns som om det hjälper faktist, mmmm vi får se.

Henrik har varit helt fantastisk den här veckan när jag legat sjuk, han har fixat och donat med allt i hemmet och barnen, jag har så jäkla svårt att släppa kontrollen på allt sånt, men nu va jag ju tvungen eftersom det inte fanns nån ork alls, så det kanske va nyttigt för mig att släppa lite på kontroll behovet.. och allt gick ju bra .. inte nog med allt han gjort med barnen och i hemmet så har han sprungit och passat upp på mig hela tiden, ÄLSKAR DIG!

I kväll ska Rasmus på spök kalas, dom skulle klä ut sig och ha som fredag den 13 tema, blir nog jätte kul. Ne nu ska jag gå och mysa med familjen.
kram



Kommentarer

Postat av: attis

Ja visst tusan är man en bloggnörd. Det är ju unte bara det. Vi har hemtelefonen via nätet oxå. Blir lite strul. Ha en skön helg.

Kramiz

Datum: 2009-11-13, Tid: 11:15:02
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack! Önskar dig det samma! Hoppas du kryar på dig snart, så du slipper ligga hela helgen och vara sjuk!

Datum: 2009-11-13, Tid: 11:23:38
Bloggadress: http://saracaroline.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med Familj♥

Vad skönt att du kunde släppa lite på kontrollen, de behövs ibland.

Och vad bra att du mår bättre, men vad har dom sagt om Mio om det nu skulle vara baconsjukan?



Vi har vaccinerat oss så att vi kan skydda Roxie, känns som att hon kommer vara den som är mest utsatt och kommer att klara det minst om hon skulle få det.



Gör gärna det, behöver alla tips och allt stöd jag kan få.

Kram

Datum: 2009-11-13, Tid: 11:55:59
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0