pigg som en lärka

tjoho, vaken och redo för dagen, jag va upp redan kl 05.00 för Alva vaknade och ville ha välling, sen när hon somnade om ganska direkt så funderade jag en stund och sen tänkte jag att  ähh jjag stannar uppe, gör mig klar själv så e det bara att hjälpa barnen sen till skolan, sen ska jag och Alva till barntimmarna kl 09.00 så det här blir ju bra! Sen e det så att jag ska jobba mitt allra första natt pass i natt, jag har aldrig jobbat natt så det ska bli intressant och se om jag överlever, och eftersom jag gick upp tidigt i dag så kan jag nog lägga mig och vila en stund i kväll när Henrik kommer hem från jobbet.
Jo han så ju lite chockad ut i morse när han klev upp kl 06.00 och skulle till jobbet, där stog jag i köket med kaffe klart och färdiga smörgåsar till honom, och sa GOMORRON ÄLSKLING! Haaaha medans han såg ut som 7 svåra år och ville inget hellre än att få gå tillbaka till sängen och sova.

ne nu ska  jag dricka upp mitt morgon kaffe och sen börjar det bli dags att väcka barn.

hoppas alla ni får en underbar dag!


Kommentarer

Postat av: Afrodite

Men shit, vilken morronlärka! Förstår att mannen blev chockad, min hade svimmat. Men det är härligt med såna morgnar! =) Hoppas dagen din blir bra och ja, en liten lur är nog ett måste inför nattpasset!

Kram och ha en fin fredag! =)

Datum: 2009-05-29, Tid: 07:55:53
Bloggadress: http://afrodite.blogg.se.blogg.se/
Postat av: attis

Gomorron vännen. Tror inte jag skulle sätta mej på den toan. Men som du säger, faan så läckra bilder. Lycka till med ditt nattpass nu. Ha en underbar dag.

Kram

Datum: 2009-05-29, Tid: 08:34:22
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Linda med familj och bebbe i magen

Åhh tack gumman, vilken underbar människa du är :) Dagen började bra med en glad Sessa som kom in och grattade mig, frukost på sängen osv. Vädret ligger redan på 22 grader i solen. Helt underbart efter all blåst och gråighet...



Jo jag hoppas verkligen att de bättras för jag vet verkligen inte vad jag ska göra ang henne. Hon verkar inte förstå eller så vill hon inte förstå. Kanske en blandning av 5 års trots och spänning inför syskonet...



Kramar

Datum: 2009-05-29, Tid: 08:44:04
Bloggadress: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0