IKEA

I dag har jag och Alva varit på ikea och shoppat lite. Min kära make fick för sig att måla om vardagsrummet i går kväll, och då vill man ha lite nytt, nya hyll plan osv..
Det blev lunch tid mitt i allt så vi satte oss i resturangen och jag tog mig en härligt god räkmacka och Alva fick barnmats burk, sen hade jag planerat att åka till H&M och köpa ett par mamma mjukisar, men jag orkade verkligen inte, även fast det e ganska akut med dom, men tröttheten va enorm, men när vi kom hem så tog vi en lång prommenad i det underbara vädret, solen har lyst över oss idag, helt underbart, så då kom lite energi tillbaka, och nu ska jag ta och göra våfflor, jo det va ju våffeldagen i går men de fick våfflor på dagis och skolan i går så då tänkte jag att det hade blivit lite mycket med det till både lunch och middag, men i dag slår vi till i stället, mmm våfflor med sylt och grädde! ( sen slinker det nog i en spirello  )
BILDER FRÅN IKEA

 

EN RIKTIGT GLAD OCH MÄTT TJEJ!

Kommentarer

Postat av: attis

Gud vad söt hon är. Har verkligen glimten i ögat. Jag kör för riktig kvinna jag med hahahahaa.

Kram

attis

Datum: 2009-03-26, Tid: 18:40:22
Bloggadress: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Gullungen! Spännande med ny färg i vardagsrummet!

Hoppas få se resultatet sen!



Kramar Veronica

Datum: 2009-03-26, Tid: 18:57:17
Bloggadress: http://himmelochhav.blogspot.com
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Himmel vilket liten charmtroll hon är!!

Ser precis överlycklig ut ju! hihi



Sv: Tack så mkt!

Jo här är det bra med oss. Äntligen börjar förkylningar och den där skiten ge med sig. Tack och lov.

Nu ska vi bara invänta lite vårvärme oxå så ;-(

Hoppas att allt är bra med dig och lilla magen.

Kram

Datum: 2009-03-26, Tid: 19:29:48
Bloggadress: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi!

Vi åt ju också våfflor idag och jag ska till IKEA imorgon...

Tror du att det är en smitta som sprider sej...??

Att vi som halkar runt på varandras bloggar börjar göra samma saker... ;)

Kram och vi hörs!

Datum: 2009-03-26, Tid: 22:17:48
Bloggadress: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


     [ bloggen är designad av marinoni.blogg.se ]
Trackback

RSS 2.0